Marketing internetowy pomaga stomatologom

Teoretycznie dobry lekarz nie musi znać się na marketingu internetowym, jednak taka wiedza może się mu bardzo przydać. Bez niej ciężko w dzisiejszych czasach o zbudowanie własnej marki czy pozyskanie pacjentów.

Serwis dentistryiq.pl, stworzony z myślą o lekarzach dentystach, pokazał ostatnio, z jakimi problemami związanymi z prowadzeniem internetowych kampanii reklamowych najczęściej borykają się dentyści. Objaśnił również, jak sobie z nimi radzić.

Wybór optymalnego kanału marketingowego

Najlepsze wyniki zapewniają obecnie media społecznościowe – przede wszystkim Facebook. Pozwalają one na budowanie fanpagów, na których dentyści mogą opowiadać pacjentom o swojej pracy czy przekazywać im informacje dotyczące ich gabinetów bądź konkretnych usług. Tego typu strony przywiązują klientów do wybranej marki i pomagają kreować jej pozytywny, dobry wizerunek.

Po co dentyście kampanie mailingowe?

Kampanie mailingowe stosowane są w sytuacjach, gdy dentysta chce dotrzeć do konkretnej grupy pacjentów. Może wtedy wysłać odpowiednie wiadomości mailowe do osób zainteresowanych np. leczeniem implantologicznym, aby dokładnie opisać im przebieg zabiegu bądź jego koszty czy przygotowanie do wizyty.

Blogowanie

Blogi prowadzone przez prywatnych stomatologów stają się coraz popularniejsze. Ważne dla dentystów może być to, że nie trzeba ich codziennie aktualizować. Według serwisu dentistryiq.com umieszczenie dwóch postów w miesiącu w zupełności wystarczy. Przekazując swoją wiedzę Internautom, lekarz może zwiększyć bądź podtrzymać zaufanie pacjentów.

Foto: jarmoluk / Pixabay