CIEKAWOSTKI ZE ŚWIATA MARKETINGU W WYSZUKIWARKACH

Tajniki obsługi zwrotów w e-commerce

Tajniki obsługi zwrotów w e-commerce

Sklepy internetowe poświęcają coraz większą uwagę zwrotom towarów. Dobra obsługa zwrotów sprawia, że nasz sklep jest bardziej przyjazny klientowi. Poznaj więc kilka zasad, którymi należy się kierować przy zarządzaniu zwrotami. Jasne i czytelne zasady zwrotów Zwroty towarów to temat, którego w ecommerce nie da się uniknąć. Ustawa gwarantuje każdemu klientowi prawo do zwrotu towaru wWięcej oTajniki obsługi zwrotów w e-commerce[…]

Brief – co to jest i jak go napisać?

Brief – co to jest i jak go napisać?

Brief to jedno z narzędzi marketingowych, którego roli nie wolno bagatelizować – podpowiadamy, czym jest, do czego ma służyć, a także jak go napisać, aby spełnił swoją rolę. Musisz przygotować brief, np. dla agencji marketingowej, podwykonawcy czy copywritera? Szkoda Ci na to czasu? Jesteś w błędzie, bo dobry brief to ważna forma komunikacji, dzięki którejWięcej oBrief – co to jest i jak go napisać?[…]