CIEKAWOSTKI ZE ŚWIATA MARKETINGU W WYSZUKIWARKACH

Poznaj 5 sposobów zwiększających ruch na blogu

Poznaj 5 sposobów zwiększających ruch na blogu

Prowadzisz swój blog, ale wciąż nie jesteś zadowolony z ilości wyświetleń? A może ostatnio ta liczba wręcz spadła? Przekonaj się, jak możesz temu zaradzić. Social media Często można się spotkać z żartem, że jeśli nie ma Cię w social mediach, to znaczy, że nie istniejesz. W świecie blogerów to powiedzenie jest bardzo słuszne, ponieważ mediaWięcej oPoznaj 5 sposobów zwiększających ruch na blogu[…]

Optymalizacja zdjęć pod kątem SEO

Optymalizacja zdjęć pod kątem SEO

Jeśli dbasz o SEO, musisz pamiętać o kilku kwestiach – odpowiednio przygotowanej treści, aspektach technicznych, długości ładowania się strony, ale także optymalizacji fotografii. Dodawanie zdjęć zarówno na stronie internetowej, blogach, jak i do postów na portalach społecznościowych to już standard. Każdy zdaje sobie sprawę, że wolimy oglądać strony ze zdjęciami i czytać artykuły w tenWięcej oOptymalizacja zdjęć pod kątem SEO[…]

Content – podstawa także w sektorze e-commerce

Content – podstawa także w sektorze e-commerce

Wpływ content marketingu na pozycjonowanie stron jest ogromny, z czego zdajemy sobie świetnie sprawę. Nie każdy jednak ma świadomość, jak istotny jest on także w branży e-commerce. Wskaźniki sprzedaży w dużej mierze zależą od treści, jakie publikujemy. Jeśli o to nie zadbamy, popełnimy poważny błąd i już na początku stracimy. Dobrze przygotowana na stronę treśćWięcej oContent – podstawa także w sektorze e-commerce[…]

Nowinki z branży SEO

Nowinki z branży SEO

Platforma learningowa dla web developerów, zmiany w GSC – w listopadzie Google dokonało wielu aktualizacji swoich narzędzi. Sprawdź, o czym warto pamiętać i przygotuj się do nadchodzącego sezonu. PageSpeed Insights – to jedna z nowości związana z optymalizacją szybkości od Google. Narzędznie PageSpeed Insights zaktualizowano, a w wyniku zmian korzysta ono z silnika Google Lighthouse.Więcej oNowinki z branży SEO[…]

Pozycjonowanie czy reklama AdWords?

Pozycjonowanie czy reklama AdWords?

Planując działania marketingu internetowego dla swojego biznesu, zastanawiałeś się zapewne co będzie dla Ciebie korzystniejsze, Adwordsy czy pozycjonowanie? A gdybym Ci odpowiedział, że nie powinieneś rezygnować z żadnej z tych form reklamy i obydwie włączyć równolegle? Już tłumaczę. Adwordsy to reklama sponsorowana w Google. Kilka pierwszych wyników, które wyświetlają się po wpisaniu wyszukiwanej frazy iWięcej oPozycjonowanie czy reklama AdWords?[…]

Umowa z agencją – ryczałt czy wynik?

Umowa z agencją – ryczałt czy wynik?

Szukając usługi pozycjonowania dla naszej strony internetowej, nie zależnie czy to firmowa wizytówka, czy też sklep internetowy, będziemy mieli do wyboru wiele różnych agencji i pozycjonerów, którzy będą nam oferowali swoją wiedzę, doświadczenie i działanie. Wszyscy zapewne zapewnią nas o skuteczności swoich działań, większość także o bezpieczeństwie, a nieliczni niestety będą nas próbowali omamić dobrymWięcej oUmowa z agencją – ryczałt czy wynik?[…]

Jak skutecznie zamawiać teksty pod SEO?

Jak skutecznie zamawiać teksty pod SEO?

Prowadząc działania pozycjonerskie, szczególnie przy obecnych uwarunkowaniach, jednym z bardzo ważnych czynników jest treść. Nie bez znaczenia z resztą powiada się, że ‘Content is King!’ Odpowiednie treści potrzebne są przede wszystkim do optymalizacji samej strony internetowej. Unikalne, w odpowiedni sposób zoptymalizowane i nasycone frazami kluczowymi, a do tego poprawne gramatycznie, stylistycznie i jeszcze odpowiednie marketingowoWięcej oJak skutecznie zamawiać teksty pod SEO?[…]