Newsletter – narzędzie e-marketingu warte uwagi?

Newsletter to jedno z narzędzi marketingu internetowego i nie należy pomijać go, planując dla danej marki kampanię. Odpowiednio przygotowany ma wiele zalet – poniżej kilka inspiracji. Zobacz, jak robić to dobrze.
Większość użytkowników rzadko zagląda w jakikolwiek newsletter, mimo że otrzymujemy ich całkiem sporo. Czasami chętnie, a czasami przypadkiem wyrażamy zgodę na otrzymywanie aktualności na nasz adres e-mail, czasem otrzymując za to kod rabatowy na zakupy lub usługi itd. Przede wszystkim trzeba pamiętać, aby być kreatywnym, ale nie za wszelką cenę.
Jeśli nadal nie masz pomysłu na projekt newslettera, a może już go prowadzisz, ale wiesz, że mógłby wyglądać lepiej, znajdziesz tu kilka intrygujących przykładów, które być może i Ciebie zainspirują. Pamiętaj, że liczy się w nich świetna grafika, niebanalny tekst oraz sama informacja, bo w końcu o przekaz tu również chodzi. Zobacz, które newslettery warto subskrybować.
Booking.com – chyba każdy zna i prawie każdy korzysta. Jeden z najpopularniejszych serwisów służących do rezerwacji hoteli prowadzi naprawdę dobry newsletter. Znajdziemy w nim przydatne i ciekawe treści – warte przeczytania.
Kołemsiętoczy.pl – popularny blog podróżniczy prowadzony przez Artura Wernera to skarbnica wiedzy, ale i sam newsletter zachęca, aby wejść na stronę i wybrać się z autorem na kolejną wyprawę!

KKw,fot.ribkhan/Pixabay